2. Τι πρέπει να κάνω αν δω μια τέτοια προσφορά;
Εάν δείτε μια προσφορά παρόμοια με τα παραπάνω παραδείγματα, σας συμβουλεύουμε να μην κάνετε κλικ σε κανέναν σύνδεσμο (link), να μην δώσετε καμία πληροφορία όπως τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού σας, τα στοιχεία της ταυτότητάς σας ή οποιαδήποτε άλλη προσωπική πληροφορία και να μην μεταφέρετε χρήματα.
3. Πώς μπορώ να επαληθεύσω τη γνησιότητα μιας προσφοράς;
Μην εμπιστεύεστε τις διαφημίσεις που ζητούν χρήματα ή προσωπικά δεδομένα χωρίς πρώτα να επαληθεύσετε τη γνησιότητά τους. Πριν δώσετε οποιαδήποτε πληροφορία, να επαληθεύετε πάντα τη γνησιότητα της διαφήμισης και να ελέγχετε ότι η συγκεκριμένη προσφορά υπάρχει στον επίσημο ιστότοπο της KIKO Milano. Εάν δεν υπάρχει, τότε πιθανότατα είστε στόχος μιας διαδικτυακής απάτης.
4.Τι πρέπει να κάνω αν νομίζω ότι είμαι στόχος ηλεκτρονικού "ψαρέματος" (phishing);
Αναφέρετε αμέσως κάθε απόπειρα ηλεκτρονικού "ψαρέματος" στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στην οποία συνέβη. Τυχόν ύποπτες διευθύνσεις μπορούν να μπλοκαριστούν για την προστασία τόσο τη δική σας όσο και των άλλων χρηστών.
5.Ποια είναι η επίσημη πολιτική της KIKO;
Εάν εξακολουθείτε να μην είστε σίγουροι για τη γνησιότητα μιας προσφοράς αφού ακολουθήσετε τις παραπάνω οδηγίες, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της KIKO για επαλήθευση, και μόνον.